25Gru

Ar futbolas naudingas sveikatai?

Niekas nepaprieštarautų, kad futbolas yra viena populiariausių komandinio sporto šakų pasaulyje. Vykstantys  pasaulio, žemyno ar nacionaliniai futbolo taurės čempionatai prie ekranų ar į futbolo stadionus sukviečia rekordines žiūrovų minias. Komandų ir rinktinių sirgaliai keliauja iš vieno žemės krašto į kitą, kad tik galėtų palaikyti savo mėgstamus žaidėjus. Tačiau, ne paslaptis, kad šis sportas yra puiki laisvalaikio praleidimo alternatyva, teikianti  neabejotiną naudą sveikatai.

Žaisti futbolą ne tik smagu, bet ir sveika.

Pasirodo, futbolas ne tik azartiškas, judrus, bet ir naudingas mūsų sveikatai žaidimas. Daugelis mano, kad intensyvios treniruotės sporto salėje yra veiksmingesnės ir mieliau renkasi uždaras, sausakimšas treniruoklių sales. Deja, šis nusistatymais yra klaidingas. Atlikti tyrimai parodė, kad futbolas yra  viena geriausių sporto šakų, teigiamai veikiančių mūsų organizmą ir jo veiklą.

Žaidžiant futbolą galima sumažinti kraujo spaudimą ir riebalinių audinių kiekį organizme. Pasirodo, kad žaidimas draugų kompanijoje padeda greičiau  mesti svorį, sureguliuoja širdies veiklą ar net cholesterolio kiekį kraujyje.

Futbolas skatina raumenų masės didėjimą. Intensyvus bėgiojimas aikštelėje ne tik degina riebalus, bet ir tvirtina kūną. Nuolat žaidžiant sutvirtėja kojos, pilvo presas, nugaros raumenys. Padidėja bendras kūno raumenų indeksas.

Futbolas turi teigiamos įtakos imuninės sistemos veiklai. Aktyvus sportas pagerina įvairias organizmo reakcijas. Padailėja ne tik fizinė išvaizda, bet pagerėja ir imuninės sistemos veikla, virškinimo procesai, sumažėja nuovargis, silpnumas.

Futbolas, kaip komandinis žaidimas, skatina bendravimą, pasitikėjimą savimi, pagerina protinę veiklą ir psichinę žmogaus sveikatą, padeda įveikti nerimą ir nervinę įtampą.

Futbolą žiūrėti smagu, tačiau dar smagiau patiems pagainioti kamuolį su gera draugų kompanija. Mini futbolo turnyrai garantuoja ne tik nepakartojamas akimirkas, bet ir puikią savijautą. Laikas į aikštę!

Dalintis:

ŽYMOS:

,

Komentuoti